srijeda, 7. prosinca 2011.

LIMUN - tajna koja se ljubomorno čuva

LIMUN - tajna koja se ljubomorno čuva !

Probajte ovo:

Iscjediš pola limuna, razrjediš sa pola litre mlake vode i piješ.

Jednostavno, alkalizira tijelo, super je.


Limuns (citrus) je je čudotvoran proizvod za ubijanje kancerogenih stanica. Snažniji je 10000 (deset tisuća) puta od kemoterapije.
Zašto mi ovo saznajemo tek sada ?
Zato što postoje laboratorije koje su zainteresirane za proizvodnju jedne sintetičke verzije koja će im donijeti ogromnu zaradu.
Vi od sada možete pomoći jednom prijatelju obavještavajući ga da je limunov sok blagotvoran za sprječavanje te bolesti. Njegov ukus je lijep i ne stvara one strašne posljedice kao kemoterapija.
Ako imate mogućnosti, zasadite limunovo drvo na terasi ili u vrtu. Koliko ljudi umire dok se ljubomorno čuva ova tajna, da ne bi bili pogođeni multimilioneri velikih korporacija. Kao što znate, stablo limuna je nisko, ne zauzima mnogo prostora i
poznato je po svojim raznolikim plodovima. Možete uzimati limun na razne načine: možete jesti plod, cjediti ga i pravite razna pića i kolače.
Pripisuju mu se razna svojstva, ali najpovoljniji efekt ima na ciste i tumore. Ova biljka je dokazani lijek protiv svih tipova raka.
Smatra se takođe da je on antimikrobski agens širokog spektra protiv bakterijskih infekcija i gljivica, da je efikasan protiv internih parazita i crijeva, da regulira veoma visoki krvni tlak i živčane poremećaje i da djeluje antidepresivno.
Izvor ove informacije je fascinantan: on potječe od jednog od najvećih proizvođača lijekova na svijetu, koji tvrdi da poslije više od 20 godina rada u laboratoriju od 1970. god. je konsttirano da limun uništava maligne stanice u dvanaest vrsta raka, među kojima je rak debelog crijeva, dojke, prostate, pluća i gušterače. Sastojci ove biljke su pokazali da djeluju 10000 (deset tisuća) puta bolje od Adiamicina, kemoterapeutske droge za usporavanje rasta kancerogenih stanica. Ono što je još iznenađujuće je to što limun uništava kancerogene stanice, a ne utječe na zdrave stanice.

Znanstveni
institut za zdravlje, L. L. C. ; 819 N. Koz ul., Baltimore, MD, 1201.
Institut de Sciences de la Santé ; L. L.L., 819 N. Causez Street,
Baltimore, MD 1201.

POŠALjITE SVIMA ! ! !
NE ČUVAJTE OVO SAMO ZA SEBE ILI ZA VAŠ SAJT ! ! ! ...
POŠALjITE PRIJATELjIMA. NEKA ZNAJU ! ! !

7 komentari:

Unknown kaže...

Evo mene nakon duzeg vremena,spremam se radit Marcipan kolac po tvom receptu pa eto da ti se javim i pozelim tebi i tvojima sve najbolje povodom Blagdana.Naravno saznanja o limunu sirim dalje!

Anonimno kaže...

Pozdrav Snijezani,kao i sretne predstojece praznike!

Drago mi je sto si tako svestrano obdarena,svaki tvoj tekst je poucan i praktican.Moja supruga voli kulinarstvo ima na hiljade recepata,ali i tvoji su obavezno zastupljeni.Tvoj sajt Vrtaljica je simbolican,i znam da smo zivjeli u istom gradicu nekada tako dragom,samo sto si ti Vrtaljicu gledala odozdo a ja odozgo sa Zagorica.Pokusavam da te se sjetim ali bezuspjesno,na kraju jos jedan iskren pozdrav.


Luka i Jelena Saran

Unknown kaže...

Dragi Luka i Jelen, ako si sa Zagorica i često si prolazio kroz Suhi dol možda me i znaš jer je moja pokojna baka Luca živjela u Suhom dolu. Ili bi me prije znali tvoji stariji, što ovisi o tome koliko ste stari:). Uglavnom, drago mi je kada mi se jave moji konjičani, ma gdje sada bili. Molim te da mi se javiš na mail: sn_tomic@yahoo.ca pa ćemo se još bolje ispričati. Hvala na čestitkama i toplim riječima. Zagrijali ste mi srce u ovaj hladan zimski dan!

Just Cake Girl kaže...

Odlični savjeti ! :) pozdrav i sve najbolje za blagdane :))

Moj lazanjur kaže...

Sretna i Bericetna Nova 2012!!
P.S. samo da se zna jos jednu turu marcipan kolaca smo stukli s gustom!

Gordana kaže...

Hvala za ovaj poucni tekst o limunu

Anonimno kaže...

Lepo, Probacu i recicu drugima.Ziveli!

Objavi komentar