subota, 8. svibnja 2010.

Kako živimo?!



Istinita priča.
Priča meni jedan momak ovako nekako:
- Mi dobro živimo!!!
- Kako?
- Pa, ovako: Imamo 200 ovaca. Godišnje za svaku ovcu dobijemo po 100 kn poticaja, to je ukupno 20000 kn.Sada, u proljeće, imamo i oko 180 janjaca , svako janje je 100 eura, bude ih i u jesen ali manje.
Pravimo sir iz mišine (mješine), ukupno godišnje oko 700 - 800 kg. Kilogram sira košta 150 kn. Prodamo ga za mjesec dana.
Osim toga prodajemo gnojivo (ovdje kažu đubar), sada ga imamo vrijednosti 1000 eura.
(I još imamo socijalnu pomoć i dječiji doplatak!)
Pa, izračunajte!?
Sve ovo ima i troškova, cijenim taj rad, to je rad svaki dan, bez odmora, vikenda!
Isplati li se?
Što mislite?

2 komentari:

Anonimno kaže...

Ja mislim da se isplati, i drago mi je cuti da netko od zemlje moze dobro zivjeti, iako je to tezak posao...

Anonimno kaže...

Dakle i ja živim uzgajajuci voće i povrće na ekoložkoj bayi i ako e izaberu pravilne vrste živi se sasvim pristojno.Kad čuju da živim u Novom Zelandu ljudi me uvek pitaju da li imam ovce , što nije ni čudo uzevši u obzir da u ovoj lepoj zemlji ima 4.5 miliona stanovnika a 65 miliona ovaca.Dobro aj imam 3..i jednu kozu i tri košnice i kokoške..onako za sebe.Šteta sto se poljoprivreda na našim prostorima ne ceni...

Objavi komentar